ПРО НАС
Вас чекає переїзд офісу? Таке трапляється частіше, ніж здається. Офісний переїзд може бути викликаний різними причинами: підприємство розрослося, штат збільшився, старе приміщення стало малим. Або просто знайшлася більш зручна локація, з кращою транспортною розв’язкою і вигідною ціною.
Гарантії якості
Ми відповідаємо за якість прийнятого до транспортування вантажу.
Наші розцінки
Одне з основних переваг послуг компанії Talisman-Trans - ціна.
Індивідуальний підхід
Облік особливостей вантажу, його коректної навантаження і перевезення;
Достатньо вантажників
Надання бригади вантажників в оптимальній кількості.
TALISMAN-TRANS
1. ПРИЙМАЄМО ЗАЯВКУ
2. ПРИЇЖДЖАЄМО НА МІСЦЕ
3. ПАКУЄМО
4. ВАНТАЖИМО
Так чи інакше, для компанії і співробітників перевезення офісу стає подією, що порушує звичний хід речей і налагоджену діяльність. Як організувати швидкий переїзд офісу з мінімальними витратами і зусиллями? Є вихід: доручіть його фахівцям з Talisman Trans. Ми знаємо, як це зробити акуратно, з повною відповідальністю і в строк.
Пробіжимося за визначеннями. Що таке офіс, і що значить “переїзд офісу”?
У нашому випадку під офісом розуміємо не приміщення, а всі ті предмети, які належать фірмі, і потребують переміщення на нове місце. До таких належать:
● меблі – робочі місця співробітників і керівників;● дивани та крісла для відвідувачів;● ресепшен, або стійка адміністратора;● зона відпочинку або харчування (столики, стільці, шафки та ін.);●побутова техніка (холодильник, мікрохвильова піч, кавоварка);офісна техніка (комп’ютери, сервери, принтери, БФП);сейфи та вогнетривкі шафи.
Окремим пунктом назвемо ділові документи, яких за роки роботи накопичуються численні томи.
Як бачимо, перевезення офісу – це не тільки і не стільки привезти меблі. Важливо, щоб в процесі перевезення не було порушено життєдіяльність підприємства, не загубилися важливі папери, а вся техніка доїхала цілою та неушкодженою.
Для досягнення цієї мети пропонуємо дотримуватися такого плану робіт:
Підготовка до перевезення
1. Розплануйте нове приміщення, із зазначенням розміщення відділів. Це спростить надалі роботу вантажників і складальників та допоможе вам не заплутатися.2. Збирати і пакувати особисті речі бажано самим працівникам підприємства; необхідно підписувати свої коробки.3. Документацію треба розсортувати і упакувати так, щоб згодом її було легко знайти.4. У процесі пакування всю техніку та меблі маркуйте за відділами.5. На цьому етапі до офісного переїзду підключаються наші співробітники – збирачі, пакувальники, вантажники. Про їхню роботу ми розповімо трохи пізніше. 6. Ваше завдання – показати, що з меблів і устаткування підлягає транспортуванню.7. Навантаженням в автомобіль і доставкою вантажу на місце займуться наші фахівці. Вони ж на місці всі предмети розвантажать і внесуть в зазначені приміщення. Керує процесом наш відповідальний співробітник, з яким ви попередньо погоджуєте всі нюанси.Таким чином, щоб зробити швидкий переїзд офісу, попередньо потрібно замовити офісний переїзд і запросити менеджера на об’єкт.
Послуга “переїзд офісу” максимально наближена до діяльності мувінгових компаній. Сюди входить:
● демонтаж і розбирання меблів;● пакування меблів;● пакування побутової та офісної техніки;● упаковка робочих місць, причому ми готові пакувати все включно з документами та особистими речами. Коробки маркуються, у новому кабінеті буде дуже легко відновити звичний порядок;● підготовка до транспортування офісного обладнання, що включає ретельне пакування;● винесення майна фірми і завантаження в авто;● розвантаження по прибуттю на нову адресу;● занесення коробок, техніки і меблів;● складання, монтаж і розстановка меблів (за необхідності);● розпакування і установка робочих місць.
Ми надамо за додаткову оплату всі необхідні пакувальні засоби, тару, коробки, ящики.
Щоб привезти меблі та обладнання, знадобиться транспорт. У нас власний автопарк з автомобілями різної тоннажності, в тому числі з гідробортом, суцільнометалеві, фургони.
Персонал нашого підприємства має багаторічний стаж. У нас є бригади вантажників (такелажників), досвідчені збирачі, вправні менеджери.
Офісний переїзд з нашими співробітниками пройде набагато легше і спокійніше.
Банківські відділення відрізняються від звичайної контори наявністю спеціального обладнання – банкоматів, терміналів, касового оснащення.
Особливої уваги потребує банківське обладнання. Воно відрізняється великими габаритами, вагою і вартістю. Банкомати мають близько півтора метра в довжину, від 80 до 130 см у висоту і до 80 см в ширину. Це негабаритний і важкий вантаж. Особливо великі можуть важити до тонни. Для їх переміщення може знадобитися рокла, яку ми здаємо в оренду, і злагоджена робота бригади такелажників.
Ми готові виконати переїзд офісу або відділення банку, так як володіємо необхідною технікою і навченим персоналом для цих робіт.
Не існує єдиної розцінки на послугу “офісний переїзд”. Як ви могли бачити з попереднього розділу, список робіт дуже різноплановий. Обсяг завдань в кожному окремому випадку різний. Талісман Транс може взяти на себе весь процес від А до Я. Найчастіше деякі види робіт виконують співробітники фірми, що переїжджає (наприклад, упаковку документів або техніки).
Робота нашого персоналу оплачується залежно від зайнятого часу, складності завдань, ваги і об’єму вантажів. Для перевезення великогабаритного устаткування (серверних, сейфів і т.п.) ми задіємо досвідчених такелажників, які вміють поводитися з важкими негабаритними вантажами.
Витрата пакувальних матеріалів і тари теж відрізняється. Ми маємо в достатній кількості коробки, плівки, скотч, тож ви будете позбавлені від необхідності закуповувати ще й ці витратні матеріали.
Транспортні послуги оплачуються залежно від тоннажу і відстані або, з урахуванням великого часу на завантаження-вивантаження, застосовуємо погодинну форму.
Щоб замовити переїзд офісу і розрахувати кошторис, зателефонуйте нам. Можна залишити заявку на сайті для виклику менеджера.
Наш фахівець прибуде до вас, щоб оцінити обсяг робіт і час на їх виконання. Ми складемо детальну калькуляцію. Прозора і обґрунтована ціна – запорука нашої успішної роботи, про що свідчать сотні наших клієнтів.
Правильно організований офісний переїзд можна виконати в дуже короткі терміни, і звести до мінімуму незручності для вашого персоналу.
Або Які переваги отримують наші клієнти?
1. Оперативність і швидкість. Ми задіємо необхідну кількість людей для пакування, виносу, навантаження і розвантаження. У нас є власний чималий штат.2. Надійність. Наш персонал працює багато років, ми відповідаємо за збереження вантажу в процесі вантажно-розвантажувальних робіт і в дорозі.3. Офісний переїзд відбувається впорядковано, під контролем старшого бригади.4. Ми привозимо із собою необхідну кількість упаковки.5. У нас є збирачі, які розберуть шафи і виставкові стенди, а в новому приміщенні відновлять все повноцінно.6. Перевезення оргтехніки, комп’ютерів, серверів та іншого обладнання відбувається в автомобілях, обладнаних засобами кріплення та фіксації вантажів.7. Нам під силу переміщувати негабаритні та важкі предмети.8. У нас досить багато транспортних засобів, у тому числі з гідробортом.9. Обсяг робіт попередньо узгоджується з замовником.10. Прозоре формування вартості послуг викликає довіру.
Запрошуємо до співпраці організації всіх видів діяльності. Працюємо з наданням документів. Телефонуйте, ми до ваших послуг!